niedziela, 26 sierpnia 2018

Crossover SPN i HP

Niektórzy z Was pewnie już widzieli informację na fejsie, że jestem w trakcie pisania fanfiction (taki powrót na stare śmieci). To mój pierwszy crossover, o którym myślałam od lat, ale dopiero teraz zdecydowałam się go napisać. Jeśli lubicie Harry'ego Pottera lub Supernatural (a może jedno i drugie), to zapraszam do czytania. Od razu jednak ostrzegam - żadnego kanonu tam nie znajdziecie. To tylko moja szalona wizja, którą postanowiłam w końcu urzeczywistnić.
Opowiadanie nosi tytuł "Tajemnica baru Lawtone" i znajdziecie je na dwóch platformach: SWEEK oraz FANFICTION. Biorę udział w konkursie na SWEEK, więc będę wdzięczna za każde wyświetlenie, ale oczywiście czytajcie, gdzie chcecie, a później dzielcie się swoimi wrażeniami.
Pozdrawiam!
PS. Na komentarze do ostatniego rozdziału "Pęknięć" najpewniej odpowiem w poniedziałek!

2 komentarze:

  1. Omamo!
    Kocham HP całym serduszkiem i Supernatural też dużą jego częścią <3
    Od razu lecę obczaić co tam jest :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham HP całym serduszkiem!
      Daj znać, co myślisz i jak Ci się podobało ;)

      Usuń