czwartek, 25 maja 2017

Powrót

Nie wiedziałam, czy jest sens w dodawaniu tego typu posta, bo chciałam wrócić do Was od razu z rozdziałem, ale widzę zniecierpliwienie i brak wiary w mój powrót (zauważyłam xD), więc jestem. Nie zamierzam porzucać bloga, a kolejny rozdział pojawi się, jak już pisałam wcześniej, jeszcze przed końcem maja. Wiem, że koniec zbliża się wielkimi krokami, ale dam radę. Na razie wszystko sobie ogarniam, trochę odpoczywam, coś tam piszę i dużo czytam. Ale obiecuję, że bloga nie rzucę, będę starała się dodawać regularnie i skupię się bardziej na opowiadaniu, bo kilka poważnych błędów już popełniłam.
Dziękuję wszystkim za to, że czekacie, za wszystkie ciepłe słowa i trzymanie kciuków - przydały się. Do zobaczenia za kilka dni ;)

9 komentarzy:

  1. Moje serducho się ucieszylo z twojego powrotu! No i wrocilas mi waire w Ciebie! Juz się balam, ze tu nie zagladasz, całkiem o nim zapomniałas, ale widzę ze jest inaczej. Cieszę się twojego oficjalnego powrotu i życzę ci duuuzo weny na pisanie. Mam nadzieję, ze nadal utrzymasz poziom i się nie zgubisz w fabule przez długa przerwę :)
    Pozdrawiam
    ~Hashi

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, nadal będę trzymała kciuki tym razem za rozdział, który zapowiadany jest na koniec maja.
    Życzę pomysłów i chęci;D
    Ja wracam do poprzednich rozdziałów żeby móc od razu czytać nowy gdy się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się mordka ucieszyła \(◕ᗜ◕)/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, czekam i będę czekać:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że o nas nie zapomniałaś :) Czekam z niecierpliwością na rozdział i życzę Ci dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz sie nie moge doczekac! :D Mam nadzieje ze matury dobrze poszly ;) duuuuzo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki ;) no xd dzis koniec maja ale trzymam ;PP

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że piszesz świetne opowiadania, więc w najbliższym czasie (prawdopodobnie dzisiaj w nocy xd) zabiorę się za czytanie! Tymczasem zapraszam również do mnie: https://thatsmyjam-hyeri.blogspot.com/. Dopiero zaczynam i liczę na wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń