niedziela, 2 grudnia 2018

Głosowanie

Hejka, kochani!
Dziś przychodzę do Was z prośbą o głosowanie. Katalogowo organizuje comiesięczne głosowanie na rozdział miesiąca. Wygraną jest reklama na ich blogu i postanowiłam zgłosić się do nich z ostatnim rozdziałem "Pęknięć" (wiecie, reklama ważna jest, c'nie). Dlatego proszę Was o głos na mój rozdział (oczywiście tylko wtedy, jeśli Wam się podobał!) pod tym linkiem: Głosowanko
Głosowanie zajmuje jakieś trzydzieści sekund, więc mam nadzieję, że mi w nim pomożecie :D
Miłej niedzieli! Odpoczywajcie!

7 komentarzy:

  1. Muszę coś zrobić ze swoim życiem, bo ostatnio z fb widzę, że coś piszesz a nie jak dawniej z bloggera :c
    To zuo.
    Bajdełej, zagłosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że widzisz! Przynajmniej mam pewność, że moja strona na fejsie do czegoś się przydaje xD
      Dzięki! :D

      Usuń
  2. Melduję iż głos oddany! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry!
    Informuję, że na Katalogowo pojawiły się wyniki ankiety na „Rozdział miesiąca – listopad”.
    Zapraszam serdecznie pod ten adres.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt!
    Ayame
    Katalogowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wszystko dzięki Wam i Waszym głosom! <3

      Usuń