poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Witajcie!

Hejka, kochani!
Postanowiłam założyć tego bloga, ponieważ uwielbiam pisać i chciałabym poznać opinię ludzi na temat moich "tworów". Niektórzy mogą kojarzyć mnie z mojego poprzedniego bloga - http://hurricane-rehab-e.blogspot.com/
Na tym blogu będą pojawiały się przede wszystkim teksty o tematyce homoerotycznej, ale nie tylko. Tak naprawdę będę tu wrzucać wszystko, co mi wpadnie do głowy - kryminały, horrory, fantastykę...
Mam nadzieję, że uda mi się choć trochę Was zainteresować, a zaczynamy od mojego nowego opowiadania "Pęknięcia".
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Cześć, dzięki za zgłoszenie do Katalogu z wyobraźnią.
    Twoje opowiadanie zostanie opublikowane dzisiaj o 20.00.
    Zapraszam do zgłaszania nowych rozdziałów.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Po "Chłopcu o szmaragdowych oczach" cieszę się, że tworzysz coś dalej :) Ale szczerze zamiast nowego opowiadania wolałabym kontynuacje "Księżycowego jeziora" (to takie moje małe marzenie :3). Jak już zajęłaś się czymś nowym to może od czasu do czasu zajrzysz na FF i dokończysz KJ? Byłoby super :) Zajmę się "Pęknięciami" jak tylko będę miała trochę czasu.
    Pozdrawiam i weny <3

    //Mika

    OdpowiedzUsuń